loading...

Monday, May 21, 2018

Rosmah Mansor akhirnya jawab 7 fitnah dan tohmahan yang telah dihamburkan kepada beliau selama ini. No 7 Tu Paling Tak Masuk Akal!




DS Rosmah Mansur Menjawab Fitnah.
DENGAN NAMA ALLAH YANG MAHA PEMURAH LAGI MAHA PENYAYANG SESUNGGUHNYA FITNAH ITU LEBIH DAHSYAT DARIPADA MEMBUNUH. GEJALANYA AMAT MENAKUTKAN, LAGI MEROSAKKAN.
Pembaca yang amat dikasihi; Tibalah masanya saya sebagai seorang insan, dengan rendah hati ingin menjawab segala fitnah dan tohmahan yang telah dihamburkan kepada saya selama ini.
Adalah wajar untuk saya membersihkan nama saya, maruah suami tercinta dan seterusnya kepimpinan negara agar fitnah ini tidak terus terpalit hingga menyebabkan saudara saudari tersalah anggap.
Alhamdulillah, anak-anak boleh terima walaupun ada ketikanya mereka sedih dengan fitnah yang keterlaluan. Anak-anak saya cuba melihat kebaikan dan kemurniaan majoriti masyarakat, bukan minoriti yang sentiasa ada tanggapan negatif.
Apabila saya bertemu dengan pelajar-pelajar Malaysia di luar negara dan bersoal-jawab tentang fitnah-fitnah tersebut, mereka boleh menerima penjelasan daripada saya.
Penjelasan secara ‘face to face’ itu sangat berkesan. Cuma, mereka hairan, terkejut dan bertanya mengapa tidak ada orang jawab bagi pihak saya. Saya mana ada pegawai, saya isteri Perdana Menteri bukan Perdana Menteri.
Justeru, saya akan memberikan sendiri jawapan setiap persoalan yang timbul supaya masyarakat dapat menilai kebenarannya. Sikap mendiamkan diri dalam hal ini umpama ‘membunuh diri sendiri’
Pertama:
Isu pembunuhan Altantuya Shaariibuu,
19 Oktober 2006

No comments:

Post a Comment